Like google earth, Delphi programming language, Atheros ar5001x+ driver xp, Stephen king sub dom pdf, Street fighter alpha mugen characters, The very organized thief pc, Motorola v3i driver installer, 7 zip secure for xp cnet, Samsara 2011 movie, Multiple photos photobucket, The walking dead s04e10 legenda, Yamaha bws repair manual, Alone in the dark crash fix

Articol despre capsule de cafea in ZF

In editia de luni a Ziarului Financiar a aparut un articol despre espressoare si capsule de cafea destinate birourilor. Articolul integral il puteti gasi aici. Din capul locului, trebuie sa spunem ca ne bucuram atunci cand in presa apar materiale legate de activitatea noastra, si ne simtim onorati mai ales atunci cand intr-un cotidian apreciat precum ZF (cu care intamplator colaboram pe partea de publicitate)  se mentioneaza numele firmei noastre (Alcor), si apar informatii despre anumite produse pe care le comercializam noi (espressoare si capsule de cafea illy) dar si concurentii nostri. Astfel de articole aduc beneficii atat consumatorilor, intrucat cei care sunt mai putin familiarizati cu aceste sisteme, au ocazia sa se informeze, cat si noua, furnizorilor, pentru ca ne fac reclama.

Asadar, dorim sa le multumim celor de la ZF pentru articol, dar in acelasi timp am sesizat cateva inadvertente, fata de care dorim sa facem cateva precizari:

In articol se afirma ca “Nescafe Dolce Gusto este primul brand mainstream (mediu) care a atacat piata construita de brandurile scumpe, cea a espressoarelor cu capsule de cafea”. Aceasta afirmatie este falsa din 2 motive:

1) un brand mainstream nu are cum sa atace un brand super premium precum illy pentru ca nu adreseaza aceleasi grupuri de consumatori. E ca si cum am spune ca “Fiat ataca piata construita de Mercedes” – nimic mai departe de adevar. Banuim ca intelegeti aluzia  (no offence Fiat!) :)

2) Se stie ca Nestle are deja un brand premium: Nespresso. Atunci, apare intrebarea fireasca: de ce ar vrea Nestle sa isi atace propriul brand premium cu Nescafe Dolce Gusto (brand mainstream)? Poate ne raspunde autoarea articolului. In caz ca nu stie, ii raspundem noi: nu il ataca pentru ca nu adreseaza aceleasi categorii de clienti. Sunt 2 produse distincte care targeteaza zone diferite.

Autoarea merge si mai departe, si ne explica cum ca  “In comert, o capsula Nescafe Dolce Gusto – ingredientul folosit pentru prepararea unei cafele la espressor – costa in jur de 1,4 lei, de circa doua ori mai putin decat Nespresso si cu aproximativ un leu sub pretul mediu al capsulei illy.”

Asadar, nu ne ramane decat sa  o rugam pe  doamna Popescu care a scris articolul, sa faca 3 lucruri:

1) sa nu mai compare merele cu perele

2) cand scrie un articol sa incerce sa se documenteze ceva mai bine

3) daca nu cunoaste preturile produselor, sa solicite o oferta. Daca ar fi facut acest lucru inainte sa se apuce de scris, ar fi constatat ca o capsula de cafea illy pe segmentul office costa in medie 1.50 RON+TVA. Pretul la care face dansa referire in cazul cafelei illy se aplica pentru capsulele illy iperEspresso System care sunt destinate consumului casnic.

P.S. In rest, articolul este destul de bun. Keep up the good work ZF! :)

Tags: , , , , ,

Lasa un comentariu

 

Recomandari

Un serviciu excelent asigurat de profesionisti adevarati. Il recomand cu incredere!

Carmen Niculae, Sales Manager – Centric InOne Romania