Like google earth, Delphi programming language, Atheros ar5001x+ driver xp, Stephen king sub dom pdf, Street fighter alpha mugen characters, The very organized thief pc, Motorola v3i driver installer, 7 zip secure for xp cnet, Samsara 2011 movie, Multiple photos photobucket, The walking dead s04e10 legenda, Yamaha bws repair manual, Alone in the dark crash fix

Suport

Suportul tehnic reprezinta “coloana vertebrala” a serviciilor noastre, intrucat noi stim ca automatele de cafea dar si celelalte echipamente trebuie sa functioneze optim, tot timpul. Asta decrece clientii nostri merita sa aiba in permanenta acces la produsele pe care doresc sa le consume.

Echipamentele oferite in custodie de The Vending Point incorporeaza tehnologii de ultima generatie, fiind deosebit de fiablie. Dar chiar si asa, stim cu totii ca pana si cel mai performant echipament necesita o atentie sporita atunci cand se doreste utilizarea permanenta a acestuia si evitarea situatiilor neplacute generate de functionarea necorespunzatoare.

Multe companii se lauda ca pot asigura cele mai bune servicii tehnice. Dar in cine puteti avea incredere?

Membrii echipei noastre de service urmeaza un program riguros de pregatire in cadrul companiei, si participa in mod regulat la sesiuni de instruire si evaluare organizate de partenerii nostri producatori de echipamente din strainatate. Asta inseamna ca echipa noastra este atent pregatita dar si monitorizata in mod constant, deoarece satisfactia clientilor pe care ii deserveste, constituie un obiectiv primordial.

Ce se intampla cand semnalez o defectiune?

Un simplu apel telefonic (gratuit) la departamentul tehnic poate facilita diagnosticarea unei probleme. Sunt situatii in care va putem explica la telefon cum sa procedati pentru rezolvarea unor probleme minore. In caz contrar, un tehnician se va deplasa in maximum 3 ore la sediul dvs. pentru a remedia defectiunea.

Cat de pregatiti sunt tehnicienii nostri?

Fiecare membru al echipei noastre tehnice este foarte bine pregatit, intrucat a urmat cursuri de specializare. Multi dintre ei lucreaza in cadrul companiei de mai bine de 10 ani. Acest lucru inseamna ca intotdeauna veti beneficia de servicii tehnice de calitate asigurate de profesionisti adevarati

Orice defectiune se rezolva la prima interventie?

Spre deosebire de altii, o interventie a tehnicienilor nostri un inseamna doar o simpla vizita, un prilej de a constata o defectiune in vederea comandarii unor piese de schimb ce urmeaza a fi livrate ulterior, lucru care presupune o pierdere mare de timp.  In principiu , dispunem de un stoc permanent de piese de schimb care permite rezolvarea a peste 95% din defectiuni chiar de la prima deplasare a tehnicianului.

Avantaje:

- suport telefonic

- echipa tehnica dedicata care poate opera si la nivel nacional, certificare ISO 9001

- 3 ore timp garantat de interventie (in Bucuresti)

Recomandari

Un serviciu excelent asigurat de profesionisti adevarati. Il recomand cu incredere!

Carmen Niculae, Sales Manager – Centric InOne Romania